Livet

Ibland är livet helt underbart! Just nu är jag sådär nyförälskad i min underbara sambo. Vi har världens bästa och underbaraste dotter. Två jätte fina hundar.
Just nu har vi båda jobb också. Jag har gjort min andra dag på en biluthyrningsfirma här i skell, jag kommer att jobba 50-90% ungefär. Det är en provanställing tills i november men jag hoppas på att få fortsätta efter det.

Men ibland är livet inte alls så underbart.. Jag har redan brättat om min syster, men vi håller tummarna för att hon ska bli frisk snart.
En nära vän till mig har nyss förlorat sin bror i en trafikolycka.
Underbara lilla söta Theo somnade in den 18/8. Endast 6 månader gammal.
Jag tänker massor på er!

Ibland är livet orättvist.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0