Livet förändras

Det är mycket som händer när man får barn. Hela ens liv förändras på många olika sätt, det är inte bara det att man har ett barn, ett liv, att ta hand om. Det förändras på många andra olika sätt också. Min och Stenes relation har förändras rätt så mycket. Nu är det inte varandra vi älskar mest, utan det är Elin :D
Man hör mycket om hur första året är så jobbigt och att det är många som gör slut då.
Men jag tycker nog att våran relation har blivit bättre, även fast man vissa dagar kan vara lite sur och grinig för att man har sovit lite. Kan dock inte skylla det där med lite sömn på Elin för hon sover ju trotts allt från 7 på kvällen till ungeför 6 på morgonen. Vi behöver ju faktiskt inte vara vakna till ett på natten, men det blir oftast så för vi ligger och myser i soffan och så springer tiden iväg.

En annan sak som också har förändrats rätt så mycket för mig det är min relation till mina vänner. Jag trodde inte att den skulle ändras så mycket som den faktiskt har gjort. Jag måste nog säga att jag har förlorat många vänner för dom tror att man inte kan göra saker bara för att man har barn. Bara för att jag inte kan eller vill fara ut och supa varenda helg så betyder det inte att man inte kan umgås andra dagar, när det inte är fest. Men tyvärr så tror dom flesta det, vilket är synd. Som tur är har jag några utav mina bästa vänner kvar och det är jag glad för :D



Hilda är jätte nöjd, Elin ser dock inte lika bekväm ut



Elin tränar att ligga på mage (hon tycker inte att det är så kul)

Kommentarer
Postat av: Kicki (grannen uppe på backen)

Hej!

Jag har hittat hit (via en annan grannes blogg)

Er dotter är verkligen supersöt!!!

Och skulle hon vara intresserad av att ärva kläder eller kanske lite leksaker , så hör av er.

Ha de gott!/ Kicki E

2009-03-14 @ 14:00:56
Postat av: Mamma

Gud vad hon är söt ,du får gärna skriva oftare i bloggen o sätta in mer bilder på Elin jag kollar nästan varje dag.

Puss o kram Mamma

2009-03-14 @ 16:46:52
Postat av: Jennie

Mamma: Jag ska försöka skriva oftare men jag virkar så mycket tjocksockar nu så jag har inte tid. Nästa gång du kommer och hälsar på kommer du inte frysa om fötterna, jag lovar :D

2009-03-14 @ 20:01:41
URL: http://jenniebrannstrom.blogg.se/
Postat av: hilda

haha, jag är helnöjd, elin är skeptisk. =p

2009-03-20 @ 23:18:22
Postat av: Ullisg79

Vilken söt tjej =)

2009-03-21 @ 23:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0