Skola skola skola

Igår var det dax för skola igen.
Sen var det myskväll med familjen som vanligt. Elin är sötast i hela världen!

Nu sitter jag i skolan igen men idag är det bara halvdag och sen ska jag vara mammaledig tills på måndag då det är skola igen. Ska bli riktigt skönt att få vara hemma med min älskling. Även fast jag har en hel del plugg att göra. Har tenta nästa vecka och så ska vi ha en vinprovning om två veckor så jag måste börja fixa till det. Men jag har nästan gjort klart mina engelska uppgifter iaf :D

Igår var jag på DHG och sa att jag ville börja jobba. Så jag har redan fått en natt då dom behöver mig :D Lite snabbare än på statt där dom fortfarande inte har nånting till mig. Det är tråkigt när dom nästan inte har några turer.

Nu är det mera lektion. Skriver mer sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0