Statt

Nu sitter jag och jobbar på statt, det var tre månader sen jag jobbade här senast. Så jag känner mig lite nervös idag :P
Men jag har iaf sminkat mig lite och så kommer jag inte i min kostym som jag använde innan jag blev gravid så jag har på mig andra, inte lika snygga kläder. Men det får duga tills vidare.

Jag insåg idag att Elin är för lång för hennes bodys så jag måste på stan och köpa lite nya kläder åt henne. Ska nog göra det på måndag efter vi vart på boda bort med klassen.
Då ska jag titta på bilbarnstol igen. Var och kollade för nån dag sen och då hittade jag en som jag ville ha. Men den var lite dyr tyckte jag, fast då såg jag att man kunde köpa den 700 kr billigare via vårt försäkringsbolag :D
Måste bara kolla hur den passar i bilen innan jag köper den.

Nu blir det att jobba lite mer och sen kanske jag hinner plugga också innan johanna kommer och tar över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0