Sjunga

Elin satt i babysittern och filosoferade och verkade vara på jätte bra humör. Så jag tänkte att jag skulle sjunga lite för henne. Men jag tror inte hon gillade min sångröst för hon började stor gråta. Så jag tror att jag ska ge upp det där med sången hädanefter :P

Nu håller jag iaf på att tvätta och så har jag städat undan lite.
Jonas, Anna och felicia kommer ju i helgen så jag har bäddat klart åt dom där uppe.
Sen när stene kommer hem så ska han få städa :D

Elin ligger på mage och kämpar på sin nya fina filt.
Stene tyckte att det var jätte jobbigt att fara och jobba idag. Men han har ju bara halvdag så han kommer ju hem snart.

Jag måste också försöka hinna med träning och plugg idag. Får se om det går men jag ska försöka med ett utav dom iaf.
Nu är det dax för mat åt lill tjejjen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0