Segardag

Gissa om det var underbart när Elin kom hem igen! Hon hade iaf haft det bra hos farmor och farfar. Hon hade sovit på farfars bröst och kissat lite på farmor när hon skulle byta bajsblöja :P

Idag har vi bara segat och tagit det lugnt, vi är ju fortfarande lite hängiga. Men jag börjar känna mig bättre som tur är.
Har sett på top model 10 och 11 och på homestyling, stene gillar det INTE. Han är verkligen inte förtjust i sånna program.
Har sett på förlossningskliniken på tv ikväll och tänkte på när Elin föddes och jag fick upp henne på bröstet. Då tänkte jag att jasså, så så det är du som har fått mig att må pyton i nio månader. Men allt det har jag självklart glömt bort nu och jag vill mer än gärna bli gravid igen. Konstigt det där, när jag var gravid tänkte jag hela tiden att det är inte värt det, för fy fan vad dåligt jag mådde. Men nu när man har sin lilla ängel så är det värt det tusen gånger om! (Precis som alla säger)

Hundarna tycker att vi är skittråkiga som bara ligger hemma och är sjuka. Blir ju inte direkt nå långpromenader om man säger så. Men jag tänkte att ifall jag mår bra imorgon så ska jag nog dra mig in till stan och ta en långpromenad. Dom behöver det verkligen, iaf Alice hon är lite otränad just nu och behöver lite mer muskler och kondis. Rocco däremot har både kondis och muskler. Tur är det för jag har inte kondis nog att mortionera han. Måste jobba lite på den :D

Nu är det dax att sooova

Kommentarer
Postat av: J

" Då tänkte jag att jasså, så så det är du som har fått mig att må pyton i nio månader. "

Hahaha så söt du är!

2009-01-09 @ 23:32:29
URL: http://johannalundman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0