Prioriteringar

Det blev ingen träning igår. Men jag pluggade iaf, kände att jag var tvungen att prioritera lite. Även fast jag hatar att plugga och hellre vill träna så måste jag faktiskt inse att plugget är viktigare. Jag vill gå ut skolan med godkännt i alla ämnen.
Men jag är dock lite småsur angående en inlämningsuppgift som jag har gjort. Ska snacka med läraren om det till veckan, men vet inte riktigt vad jag ska säga. Just den här läraren är väldigt väldigt svår att prata med utan att nån ska gå därifrån och vara sur. Väldigt tråkigt men sant.

Elin har iaf sovit från 12 tiden igår och hon sover fortfarande. Min lilla sömntuta!

Jag har funderat lite på en sak. När jag var gravid så bestämde jag mig för att inte bli en sån där mamma som bara pratar om sitt/sina barn. Men jag har nu insett att det är jättesvårt. Elin är ju det bästa som finns och man vill bara prata om henne hela tiden! Fast med vissa människor så blir det mest bara barnprat för det är det som vi har gemensamt. Om man inte känner varandra så bra då blir det lätt att man pratar om barn eller om hundar.
Men med dom som jag umgås med mer och känner bättre så försöker jag att inte bara prata om Elin.
Men om jag blir så att jag inte pratar om annat så säg till!

Fullspäckad dag idag så det är bara att sätta igång så man kan ha en lugn kväll med lite hockey :D


Kommentarer
Postat av: J

Jag tycker det är mysigt att prata om Elin, det är lixom svårt att låta bli när hon är så super söt som hon är:)

2009-01-24 @ 00:36:27
URL: http://johannalundman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0