Planerar planerar

Haha Stene blir 30 snart min lilla gubbe :P Eller snart och snart det är ju 5 månader kvar.
Men vi har börjat planera festen som blir midsommarhelgen och så ska vi ha en namngivelse för Elin samtidigt.
Det kommer att vara ungefär 60 pers som blir bjudna, så det blir ändå en ganska stor fest om alla kommer.
Jag har kommit på värsta gejjen som jag ska ge han också men det kommer bli en massa smussel så han inte får reda på vad jag håller på med :D

Det blev ingen promenad i stan idag men en sväng på stan blev det iaf. Känner mig mycket piggare och jag hoppas att jag inte blir så sjuk som stene har varit i veckan.

På måndag börjar skolan och jag längtar! Ska bli skönt att få ha nånting att göra på dagarna igen. Hoppas bara att jag inte har missat så mycket när jag var borta i höstas.

Ikväll ska jag äta nyponsoppa med glass och mandelbiskvier. mums. Jag längtar redan, är det inte kväll snart??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0