Ensam hemma

För första gången sen Elin föddes är jag ensam hemma. Stene har tagit med henne till en kompis, tror dom skulle se hockey.
Känns konstigt att vara här hemma utan mitt älskade barn, men det är samtidigt väldigt skönt. Ska bara njuta och ligga i soffan, glo på tv och äta en massa gott.

Ja det är så att just nu har jag gett upp det där med att gå ner i vikt för att komma i klänningen. Måste hitta motivationen men det har varit så himla svårt i en veckas tid nu. Jag har ingen disiplin heller så allt bara skiter sig.
Men ska iaf ta mig ut ur detta hus och ta en liten promenad med mina underbara hundar. Dom är trötta efter allt bus som det blev i helgen. Men kul har dom haft iaf :D

Chokladpudding ska jag göra nu *mums*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0