Barnvakt

Jag och Stene är sjuka så Elin är hos farmor och farfar så vi skulle få sova lite extra.
Vi hade tänkt att dom skulle vara här och ta hand om henne men dom kom och sa: Vi tar med henne hem!
Shit vad jag saknar henne!!!! Känns jätte konstigt att vara utan henne så här länge. Men hon dom skulle komma tillbaka med henne nån gång mellan sju och åtta så snart är hon hemma igen :D
Det var jätte skönt att få sova lugnt utan att ha en liten bebis breve sig som man är rädd att lägga sig på. Sen så fick ju jag och Stene lite tid till att mysa. Inte för att vi orkar så mycket men det var ändå skönt att bara ligga i sängen och snacka lite och sen bara somna.

Våran dator har fått nå virus eller nå och den är helt knäpp. Går typ inte göra nånting, men vi hann iaf rädda bilderna på Elin. Dom skickade vi till Borre så vi kan bränna dom på en cd.
Ska lämna in datorn till våran "duktiga" datatekniker så jag kanske kan få en annan. Han lär ju knappast kunna fixa den här iaf, han visste ju inte ens hur man skaffade ett virusprogram till datorn när vårat gått ut. Så vi fick skaffa ett eget istället.

Nu blir det att lägga sig framför tvn och dö en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0