Babykläder

Elin har nästan inga kläder längre som hon kan ha. Jag har varit på stan innan jul och under mellandagarna men jag hittar ingenting som jag gillar. Antingen är allting jätte tjejjigt och pluttigulligt eller så är det ganska pojkaktigt. Finns det ingenstans som man kan köpa kläder som inte är rosa eller blåa och som är snygga dessutom???
Jag har på Elin både tjej och killkläder och hon är fin i det. Men som sagt dom är för små nu!
Om det är nån som vet vart man kan köpa lite fina kläder så tipsa mig :D

Igår var det fest hos Samantha, jag var ju självklart nykter. Det var iaf jättetrevligt men jag drog hem kring tolv då dom flesta började vara ganska dragna :P
Träffade signe från klassen som är gravid och är beräknad 30 januari. Så himla mysigt med en stor mage! Jag vill vara gravid igen :D Hon var dock väldigt less kan man ju säga. Hoppas att hon får en liten bebis snart.

Var hem till Issa också och träffade en av Alice valpar. Han har blivit så himla stor och jätte fin. Inte den där lilla plutten som kissade, bajsade och bet på allt :P
Vi funderar på att ta en till kull på Alice nästa vinter men vi vill först se lite mer hur den här kullen blir. Ska ha valpträff i sommar hade vi tänkt och då ska vi fara till fällfors så dom får testa på att släppa i konstgryt.
Alice uppfödare ringde iaf under mellandagarna och är intresserad av en valp efter henne ifall vi ska ha nån fler kull. Känns bra, dom gillar verkligen Alice och hade nästan tänkt behålla henne. Tur att dom inte gjorde det :D

Nu ska jag se hockey. Hejja AIK!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej Jennie!

Har du kollat Villevalla-kläderna då? Dom gillar iallafall vi. Tuffa och en massa härliga färger.

Vet du var affären är? K R A M

2009-01-10 @ 17:17:28
Postat av: Malin

Villervalla heter dom ju:)

2009-01-10 @ 17:19:01
Postat av: Sarah

Sthlms AIK eller Skellefteå AIK? ;D

2009-01-10 @ 18:40:14
URL: http://thiindra.blogg.se/
Postat av: Sarah

Tänkte väl, man kan ju fan inte heja på SOlna aik ;D haru sett www.matildasodergren.blogg.se <-- världens stoltaste aik fan! haha :D

2009-01-10 @ 22:31:37
URL: http://thiindra.blogg.se/
Postat av: Englainnan

Hej!

Madigan på familjeliv här. Kikar in på din blogg lite.

2009-01-23 @ 09:28:35
URL: http://englainnan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0