Virka

Jag har lärt mig att virka och jag tycker att det är skitkul! Har gjort en halsduk och ett par tjocksockar (som blev för små) till Elin, ett par tjocksockar till mig och ett par tvsockar till Stene. Har även börjat på ett par tjocksockar till Elin som inte ska bli försmå men det blir inte rätt. Hur jag än gör så blir det fel, så nu måste jag snacka med stenes mamma om vad det är jag gör som blir så knasigt.

Det är stenes mamma som har lärt mig virka, hon har även gjort en pärm med lite mönster och gett mig en massa virknålar och garn. Hon är så himla snäll!
Nu jobbar jag på att fylla upp den där pärmen med ännu mer mönster, men jag har inte tänkt börja virka på nånting annat föränn dom där jäkla sockarna är klara. Får väl se när det blir men snart hoppas jag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0