Fullt ös medvetslös

Idag har jag och Elin fullt upp. Det ska städas (som jag inte ides göra igår), diska och tvätta innan vi ska in till stan. Vi ska på bvc, hämta ut Hildas kamera och Malins linser innan jag ska träffa en av mina lärare. Efter vi har hämtat stene från
jobbet måste jag börja sy till kläderna vi ska ha på oss i helgen när min mamma ska gifta sig :D
Vi får väl se ifall man hinner allt idag.

Här kommer lite bilder på världens sötaste Elin.
Måste faktiskt säga att det är lite svårt att få riktigt bra bilder på henne. Dels så har vi en kamera som inte är världens bästa och så sprattlar hon så mycket när hon är glad så korten blir lätt suddiga.





Kommentarer
Postat av: Stina

Jättesöt bebis!! och vilka fina kläder hon har på bilden längst upp, det som syns iallafall :-)

2009-02-12 @ 10:37:56
URL: http://parkerarsnett.blogg.se/
Postat av: Emma

Vilken sötnos!

2009-02-15 @ 08:43:59
URL: http://ewima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0