Önskelista

Vi hoppas att vi har varit så pass snälla i år att vi får:
En ny fräsig sportbil.
Nån som kommer hit o lagar mat o städar åt oss varje dag så vi slipper.
Hög lön med korta arbetsdagar. Jag har ju iofs korta arbetsdagar ibland men jag har fan inte hög lön, så snälla snälla tomten kan jag få det?? :D

Eftersom vi vet att det finns stunder då man kanske inte har varit sååååå snäll så önskar att vi vart så här snälla:
Systemkamera
Mini PC
Plattskärm till den stationära datorn
Nintendo Wii

Fast mest troligt är väl att vi vart så snälla att vi kanske får nått sånt här :)
Nya lampor till köksskåpet (vi har redan fått en men det fattas två)
En blöjhink
En stooooor mjuk bädd till hundarna
Kläder till Elin (strl 92)
Två sänglampor
Kläder till Stene (från typ H&M)


Vi har ju redan fått en tidig julklapp av Stenes föräldrar. En bil som stene ska ha som arbets/jakt bil.
Tack Eva & Bengt för att ni är så underbart snälla!


Kommentarer
Postat av: Eva

Men vadå?????? Ni har ju redan en röd fräsig sportbil

Postat av: Jennie

HAHAHAHA Ja men jag ville ju ha en NY fräsig sportbil. Vi har ju en gammal fräsig sportbil :)

2009-12-11 @ 06:00:07
URL: http://jenniebrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0