Våren är här

Det märks när snön börjar tina och löven på backen följer med in. Varje vår tänker jag att jag ska kratta på hösten så jag slipper lite av löven. Men varje höst tänker jag att det där jag jag till våren. Så nu för jag lida för min lathet och stå ut med löven tills all snö är borta så att det går kratta.

Jag och Elin (eller egentligen bara jag för Elin sov i vagnen) var ute och städade lite i garaget idag. Jag fattar verkligen inte varför vi har däck till fyra bilar men vi äger bara en. Stenes gammla peugeot blev han ju av med innan vi flyttade till huset så dom förstår jag verkligen inte varför vi tog med oss när vi flyttade hit. Snacka om önödigt!
Dom ska iaf bort därifrån snart, jag har sagt det måååånga gånger men nu menar jag det. Jag lovar!

Äh, jag vet inte vem jag försöker lura egentligen, för jag vet att jag kommer förtränga att dom ligger där så jag slipper ta hand om dom. Jag är helt enkelt för lat och Stene han har för dåligt minne (det är sånt som händer när man börjar närma sig 30).

Kommentarer
Postat av: Mamma Eva

Hej på er!



Så fina bilder du lagt upp..

Snart ær brølloppsbilderna klara.



Massor med kram från mig

2009-04-16 @ 00:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0