Städa

Försöker städa men det går lite segt. Men nu när Elin ligger och sover ska jag passa på att dammsuga.
Elin har blivit jätte knasig när hon ska sova. Gnäller, vrider och vänder på sig hela tiden. Det spelar ingen roll ifall man sitter, står går, ligger, sjunger, är tyst, gungar eller är still. Hon vägrar ändå att somna. Men nu har jag nog kommit på hur man ska göra. Gunga henne i vagnen! Då ligger hon still och så somnar hon :D Fast jag tycker det är tråkigt för jag vill gärna ha henne i famnen när hon somnar, det är så himla mysigt!
Men viktigast är att hon är nöjd, och vill hon sova i vagnen så får hon väl göra det :(

Nu jäklar ska jag städa!!

Kommentarer
Postat av: K

Ju större de blir, desstå mer egen vilja får de;))

Glad påsk!

2009-04-09 @ 20:37:51
URL: http://husetpabacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0