Såhär kan det gå när man tvättar hemma hos oss

Tänkte att jag skulle ta itu med våran överfulla tvättkorg idag. Sagt och gjort, första maskinen var igång. Lite senare när jag skulle gå på toa möttes jag av det här:



Japp det var översvämning! Korgen flyter runt i vatten från tvättmaskinen.

Det är så att man måste stoppa slangen som tömmer vatten i duschens avlopp annars kan det gå såhär. Jag hade glömt göra det, så det blev på med stövlarna och börja städa!
Det är inte första gången som det händer och troligtvis inte sista heller. Men det som var i maskinen blev rent iaf, även om resten av toan var som en skitig vattenpöl.


Kommentarer
Postat av: K

Nej ,så himla trist!! Bättre lycka med nästa tvätt!

2009-04-20 @ 20:34:10
Postat av: nisse

du fick bada istället

2009-04-22 @ 16:49:26
Postat av: J

sålig update nu jennie;P

2009-05-05 @ 02:34:52
URL: http://johannalundman.blogg.se/
Postat av: Eva

Ja, men kom igen Jennie det var längesen du tvättade,nu vill svärmor höra lite nytt roligt från dig och dina nya äventyr

2009-05-29 @ 19:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0