Plastikoperationer

För nån dag sedan så hamnade jag i en värld av en massa plastikoperations program. Vet inte egentligen varför jag såg på dom då jag inte är ett dugg intresserad av sånt. Är faktiskt himla nöjd med min kropp, tycker den är fin om än den är lite "fluffig" (eller mullig om man vill).

Det som slog mig när jag såg dom här programmen var att doktorerna som opererade var bara män. Nu har jag ju bara sett det dom visar på TV men är det så i verkligheten också? Tycker ju själv att kanske kvinnor är bättre än man på att se vad som är snyggt. Fast å andra sidan så verkade dom där männen lite gay.

Visste ni förresten att tjejjer kan ta en spruta i g-punkten för att få skönare, längre och bättre orgasmer?? Eller som tjejjen i programmet som gjorde det sa: Man kan ha sex med en kille som är dålig i sängen och det är ändå skönt!
Haha tur att hon var singel annars hade nog hennes kille inte blivit så glad.


Kommentarer
Postat av: J

Haha så rolig=)

Ja men vi får höras till veckan tycker jag:)

2009-04-04 @ 01:21:15
URL: http://johannalundman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0