På stan

Igår var vi på stan heeeela lååånga dagen. Jag var så otroligt less, men nu har vi iaf fixat de flesta babysaker, jag har bytt bank, och vi var på besök på förlossningen.

Fick veta att min soffa är försenad och kommer om 4 veckor. Fatta lång tid det är kvar!!!!! Men jag och stene var och provsatt lite i den, man somnar ju nästan för den är sååå skön. Men det är ju inte så mycket annat att göra än att vänta.

Imorse vaknade jag i ett ryck! Vi kopte nya väckar klockor igår, vi vaknar ju inte av dom vi hade. Men jag kan lova att vi vaknade båda två ganska ordenligt när dom här två ringde. Det är sånna här gammla med två klockor ovanför och en grej som slår mellan dom. Nu jäklar ska vi inte försova oss iaf!!

Idag har jag hunnit klippa gräset, ta in en massa ved och fyllt vedskåpet, städat, lagat mat och varit ute med hundarna. Känner mig riktigt duktig faktiskt :D
Men nu ska man nog ta och göra sig klar innan man börjar jobba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0