Städning

Tänkte städa lite, eller jag har som hållit på med det i flera dagar men aldrig gjort det klart. Idag tänkte jag ta golvet men jag orkade inte dammsuga för den lever om så jag sopade istället. Man får inte lika bra effekt men det tar iaf bort det värsta. Men när man sopar då ser man vilken skit man har på golvet. Jag brukar inte direkt kolla vad som hamnar i dammsugaren annars.

Det blev iaf:

*Lite grus
*Lite löv
*Lite damm
*MYCKET HUNDHÅR

Det var säkert två tredjedelar hundhår.
Tänk om man inte hade nå husdjur, då skulle man typ aldrig behöva dammsuga, eller ja mycket mer sällan än vad jag gör iaf. Nu får det gå MAX 5 dagar och då är det jävligt skitigt.

Nu ska jag baka den där kakan som jag har tänkt på hela dagen. Bakade en sockerkaka igår men den åt stene upp till middag. Han jobbar på att få lika stor mage som jag :P


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, jag känner verkligen igen det där med hundhår!! Jag tycker att zappa borde vid detta laget se ut som en akenhund med tanke på hur mycket hon fäller per dag!

2008-10-06 @ 09:44:53
URL: http://annalindkvist.bloggagratis.se
Postat av: Anna

Nakenhund menade jag såklart..:)

2008-10-06 @ 09:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0