Här händer det grejjer

Var lite miljövänlig i veckan för typ första gången. Körde en massa gamla glas och kartonger till Boliden och snörde dom där i återvinningen. Kände mig väldigt duktig och nu känner jag mig väldigt peppad att fortsätta med det :D Får väl se hur länge det håller men man kan ju iaf fösöka.
Vi är ju inte som dom flesta som bor i stan och måste sortera allt hemma. Utan vi får kasta allt i våran gröna behållare. Men man kan ju anstränga sig lite extra och göra nånting gott för miljön ibland.

I onsdas var vi och såg Maria Möller show och den var riktigt bra! Tackar tackar för dom biljetterna :D
Det är alltid kul att göra nånting som man annars inte brukar. På veckorna brukar jag mest sova efter jobbet så det här var ju verkligen annars :P

Jag har ringt och ringt och tjatat och tjatat och nu har jag fått veta att min soffa är påväg. Den ska vara framme nästa vecka så nu håller vi tummarna på det. Jag längtar så jävla mycket tills den kommer. Tänk att äntligen få ligga i en skön soffa och se på tv.

Har börjat kräkas upp allt jag äter igen så idag tog jag ledigt från praktiken. Orkar inte tänka när jag inte har någon energi. Men nu är det bara en och en halv månad kvar innan Bebis kommer :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0