Semester

Jag är sjukskriven och Stene har semester just nu. Det är första gången som vi är lediga så här länge tillsammans och det är uuuunderbaaart!!! Även fast jag mår dåligt mest hela tiden och kräks nästan jämt så är det ändå så skönt att få ha ledig tid tillsammans. Men Stene har bara lite mer än en vecka kvar på sin semester och från nästa vecka så är jag bara sjukskriven halvtid och börjar jobba igen. Känns jävligt skönt faktiskt för jag blir lite väl rastlös ibland när jag bara är hemma. Orkar ju inte göra sånt som tar så mycket på krafterna och det är lite tråkigt. Jag hoppas jag får tillbaka krafterna snart för jag har saknat en riktig lååångpromenad med hundarna.

Påtal om hundar så är nog alla valparna sålda. Fast jag är sugen på att ha kvar en tik, men jag vet inte om vi har tid för det. Sen ska vi ju ha bebis snart också och det blir nog trångt i huset med tre hundar en katt och bebis. Måste komma på ännu fler anledningar till att vi inte ska behålla en liten tik annars är det nog kört! :P
Måste börja fixa med papprerna nu så vi kan få stamtavlor och sånt i tid, mycket som ska ordnas innan leverans.

Jag var en sväng hos Samantha i lördags och spelade wii=skitkul. Hon hade köpt en present till oss och vi fick våra första baby kläder, hur söta som helst :D Tack igen!

Imorn är det klassfest och jag är faktiskt peppad :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0