Smärta!

Har ont så jag knappt kan gå ibland, från högrasidan på svanskotan och ner i benet till fotknölen. En enorm smärta! Känns som att nån drar en kniv hela vägen rakt igenom mig. Sitter ofta ner på golvet och leker med hundarna och så tar jag mig inte upp, så stene måste hjälpa mig. Pga denna smärta så har jag också börjat gå lite konstigt, och roligt ser det ut! :D

Är lite besviken över att jag inte fått testa mitt nya fiskespö än men det blir nog lite tid över för det också när valparna har åkt till sina nya hem. bara en och en halv vecka kvar nu så är dom borta sen. Kommer att bli hur tomt som helst i huset, inga små småttingar som kommer och kutar och biter i ens byxor.
Igår grät jag en rejäl skvätt över att min lilla favorit faktiskt skulle bo hos någon annan. Dom andra valparna känns det ganska bra att dom ska komma och få bo hos några andra. Men min lillapluttegull kan ju bara jag ta hand om tillräckligt bra! Tyckte jag igår iaf och stene fick lov att övertala mig lite att han kommer att få det bra i sitt nya hem också. Jag tvivlar inte på att hans nya hem är ett dåligt hem, snarare tvärtom. Men det är mina hormoner som spökar lite extra just nu :P

Ikväll kom Samantha hit, så vi plockade fram och rengjorde våra utemöbler för att sen ha en skön tacomiddag ute i kvällssolen (eller halvskuggan för det var ett träd lite ivägen).

Måste också säga att igår blev jag faster till en liten tjej då Ante och Malin fick sitt första lilla barn :D

Nu är det dax för sista promenaden och sen soooova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0