Balen och studenten

I tisdags var det bal, hur underbart är inte det?? Man får en så härlig sommarkänsla i kroppen när det är dax för bal. Alla är såå tjusiga och fina! Men Anna var såklart snyggast för det var jag som hade fixat hennes frilla :P
Idag tar hon studenten också så jag ska hem till henns föräldrar och fira lite med dom ikväll.

Det är jäkligt skönt att fortfarande vara ledig. Pysslar på hur mycket som helst på gården, det går inte så fort i den här värmen men det går framåt iaf :D Tyvärr så är våran gräsklippare trasig så jag kan typ inte klippa gräset, så nu är det vildvuxet och en MASSA JÄVLA MASKROSOR!!!!!! Gillar dom INTE! Men när gräsklipparn är lagad då jävlar ska dom bort *längtar*

Nu ska jag ta mig en dusch så jag inte är så grön av allt gräs och sen bär det av till stan. Måste hitta en födelsedagspresent till Stene för han fyller år på söndag. Eller rättare sagt han blir GAMMAL på söndag :D Hehe


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja,det är inte riktig sommar innan man har sett en student i studentmössa:)

Jag är också ledig nu på dagarna men själv mår jag bara skitdåligt i värmen! Har världens perioder verkar det som! Ena dagen mår jag TOPPEN och fagen efter kan allt bara vara skit:(



Ska på ultraljud imorgon och kolla in lillen:)

Och valparna växer och växer!

Kram

2008-06-08 @ 22:48:14
URL: http://annalindkvist.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0