Gravid kvinna på nattklubb

Ja igår var jag ut på krogen :D Jobbade på DHG till 21 sen blev det att fara till olearys och träffa några från gammla gänget. Käkade lite och dom andra söp och jag drack fanta :P Sen drog vi till Station 8, det var faktiskt mycket folk så det var kul! Köpte en alkoholfri drink som jag gick runt och smuttade på och det var rätt så många som kollade lite fundersamt på mig. Stor mage har jag ju nu så det syns verkligen att jag är gravid, och så en drink i handen. Jag var tom ut på dansgolvet en sväng och shakade loss.
Sen blev det Max till nattamat och så fick jag skjutsa hem fyllefolket.
Jag har bara en sak att säga till lilla GayPer: Att ha glasögon är INTE samma sak som att sitta i rullstol.
Det kan vara ganska kul att vara nykter när andra är fulla för man får höra och se saker som man annars inte skulle kommit ihåg. hehe

I veckan har morfar och Ninni varit här och hälsat på. Det var första gången dom var ut till huset vårat så det var jätte skoj att ha dom här. Jag fick min efterlängtade soppa som bara morfar kan göra. Fast nu har jag så mycket att jag inte vet vad jag ska göra med allt. Jag hinner inte äta upp den innan den blir dålig och jag gillar inte att frysa in grejer, börjar må illa vid tanken på att jag ska äta matlådor.
Det är bra att ha med sig morfar och Ninni när man ska gå och shoppa och så har Ninni hjälpt mig lite på gården och det tackar jag för :D Hoppas dom kommer och hälsar på snart igen.

I helgen är jag ledig och det ska bli så jävla skönt! Jag får vara med Stene i TVÅ HELA DAGAR :D Ska fara och beställa barnvagnen på lördag så den hinner komma innan bebisen ska födas och sen ska vi bara mysa på resten av helgen. Kanske fara och fiska så jag får användning av mitt fiskespö nån gång, hoppas det blir bra väder bara.

Nu ska jag ut och städa lite i bilen och kolla om mina hundar ryms i hundburen som jag har köpt. Annars får jag krympa stövarn lite så vi får plats med hundar och barnvagn i bilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0