Vilse i skogen

I Fredas var jag ledig och det var helt underbart skönt. Var ute på en promenad med hundarna i solen efter vägarna. Men sen blev vägen bara mer och mer igensnöad och jag plumsade fram. Tänkte att den här vägen går hemmåt så jag fortsätter genom snön. Men när det hade gått 1 1/5 timma så hade jag snö upp till midjan så började det bli lite jobbigt och jag visste helt ärligt inte riktigt vart jag var. Så det var bara att vända och gå hem i 1 1/5 timma till.. Men hundarna var iaf lite trötta och jag var tröttast!

Jobbar 12 timmars pass idag och insåg att jag borde ha tagit med mig lite plugg. Har allderless för dålig diciplin och vilja till att plugga, måste verkligen skärpa mig. Ska jobba natt snart så då ska jag plugga en massa. Har ju tenta om några veckor och en massa inlämningsuppgifter som ska in också.

Eftersom jag nyss har slutat snusa (2 veckor!!) så har jag inte varit på mitt bästa humör vilket stene har märkt. För nån dag sen satt jag och grät jätte mycket och jag visste inte ens varför. Jätte skumt och nej jag är INTE gravid det är redan en massa som har frågat.
Men igår så köpte jag hem en Onico och det var allt som behövdes för att jag skulle bli på bättre humör! Sen när jag väl tog en snus så blev det ännu bättre, även fast det bara är nikotinfritt.
Fast jag har ju sagt att det blir ingen Ikea resa om jag snusar och det gällde även Onico. Men jag töjde lite på reglerna och Ikea blir av iaf  *yipeee*

Kommentarer
Postat av: Stefan

Stene får sätta på dig pejlutrustning så att han kan hitta dig i fall du går vilse.

Du är bäst!

pappa

2008-02-10 @ 13:03:44
Postat av: Jennie

Hej pappa!
Jag skulle få låna en gps nästa gång så då vet jag vart jag är :P
Hoppas ni har det bra, saknar er!

2008-02-10 @ 20:54:58
Postat av: signe

Hej =)
Eftersom jag från och med nu kanske kommer att läsa din blogg lite nu och då så kan jag ju lika gärna säga hej också!
Jag har faktiskt också slutat snusa.. går hur bra som helst. Har också hållit upp ca 2 veckor.. lite drygt. Men det är farligt att töja på reglerna, var försiktig :D

2008-02-12 @ 11:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0