Ommöblering

Idag tog jag en tripp och kollade på soffor. Hittade en jätte fin soffa som jag ska beställa imorgon efter jobbet.
Så nu är jag jättepeppad och håller på att möblera om i vardagsrummet lite så det passar bättre för den nya soffan. Jag vet att det tar ju 4-6 veckor innan den kommer men jag har så mycket ideer och inspiration nu så jag måste. Även fast det kanske kommer se lite knasigt ut innan soffan kommer men jag var som tvungen :P
Soffan är skitfin och superskön att sitta och ligga i. Den är stor också så den kommer att dominera rummet lite sålänge som vi har bordet bakom soffan. Men vi måste ha kvar det bordet så länge som övervåningen används som förråd, annars har vi ingenstans att ha datorn. Men det är fortfarande snyggt så det gör inte så mycket.

Har haft en släng av magsjuka eller så har jag ätit nått som fått mig att må skit. Vet inte riktigt vilket men var iaf hemma från jobbet i torsdas, man vill ju inte smitta ner alla. Men det har då gett sig nu och jag mår bra igen.
Ska jobba frulle i helgen, det var flera månader sen jag gjorde det senast så vi får väl se hur det går :P

Måste packa i helgen för på söndag åker jag ner till min familj (en del av den iaf) i Kramfors. Det börjar vara lite lite kläder i garderoben som man kan ha men jag skulle kolla hos syrran om hon hade några kläder som jag kan ha. Annars så har jag ju faktiskt Stenes jeans och det funkar ju utmärkt ;D

Nu fortsätter möbleringen en stund till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0