Hotellvistelse

Jag ska bo på hotell hela helgen då jag ändå jobbar och Stene behöver bilen. Eftersom jag ofta jobbar natt så träffas jag och Stene väldigt sällan så vi tog en natt tillsammans torsdag till fredag på hotellet. Det var skitmysigt med regn och åska och att få komma hemifrån tillsammans en liten stund. Sen är det ju också jäkligt skönt att sova på hotell, dom har så sköna sängar och sängkläder!
Nu jobbar jag då igen och kommer göra det heeeela långa helgen. Men helgen började bra för när jag precis kommit ner till receptionen och ska börja mitt pass så kommer brorsans tjej Malin hit med deras dotter Nellie! Så jävulst liten och gullig, endast 6 veckor gammal. Längtar tills våran bebis kommer i november så man får en egen bebis att gulla med :D

Igår spenderade jag hela den extremt varma dagen ute. Höll på i trädgården och klippte gräs, kratta, och trimma. Ok rätt så mycket tid gick också åt att äta jordgubbar hos grannen och så vart det en hel del glass. Men gott var det!!!
Jag upptäckte också att om man klipper gräset i flippflopps så får man jäkligt gröna fötter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0