Första skoldagen

Ja då var sommarjobbet slut och skolan börjat igen. Det känns lite segt att börja plugga men jag tror nog att det kommer att gå bra. Fast jag har ju två tentor och några inlämningsuppgifter kvar från förra terminen som jag ska göra. En är på fredag så nu måste man börja plugga.

Har pratat med CSN idag så jag får då mina pengar som jag ska :D Så efter skolan for jag och några brudar och nils från klassen och beställde en ny soffa. Det tar ju 4-6 veckor innan den kommer så det känns lite segt att vänta. Men jag längtar hur mycket som helst tills den kommer för då kan jag och stene ligga i soffan SAMTIDIGT!!! Fatta vilken lyx!

Igår så började vi packa upp lite babygrejer som vi fått så nu ska jag fortsätta gå igenom allting och lägga det där det ska vara. Kläderna är ju så små och söta och jag vet inte riktigt hur jag ska sortera och lägga dom i lådorna. Vilka problem man har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0