Sjuk

Nu ligger jag här i soffan och tycker synd om mig själv. Har varit hos läkarn idag och han sa att jag hade halsfluss och att jag inte får äta medicin mot mitt illamående föränn jag slutar med pencilinet. Så jag fortsätter väl att spy som en gris i några dagar till :( Ska iaf försöka piggna till så jag kan vara i skolan nästa vecka. Hamnar ju så mycket efter när jag är hemma hela tiden.

Det har hänt rätt så mycket sen senast men jag orkar inte berätta allt. Skolan har iaf börjat om igen och det är skoj att träffa alla klasskompisar :D
Jag har förstört mina nya möbler när jag tappade tvn i golvet. Men tvn funkar fortfarande och det är ju typiskt för jag vill ju ha en ny..

Nu ska jag nog försöka sova en stund så man kanske orkar kliva upp ur soffan idag en stund iaf.

Kommentarer
Postat av: Borre

oj oj de är så synd om dig ..hoppas du blir frisk i kväll så du orkar bära massa grejor i morgon :D :D

2008-04-11 @ 16:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0