Polisen

Har denna månad mött polisen fler gånger än under hela tiden jag har haft mitt körkort. Har dock bara blivit stoppad en gång som tur är och då hade jag trasigt lyse. Alla dom andra gångerna har jag kört i en hastighet som inte riktigt gällt för den vägen. Med tanke på vilken hastighet jag körde så borde dom ha märkt att jag körde för fort. Så jag har tittat i bakspegeln och hoppats som tusan att dom inte ska vända och köra efter mig. Det har dom aldrig gjort heller. Fast jag vet inte om dom kan göra så mycket ändå??

Nu är det bara en vecka kvar tills Alice ska valpa och man kan känna hur valparna sparkar i magen på henne. Det är jätte häftigt! Så nu har vi en hel del att göra iordning innan valparna kommer.
Alice måste ut och göra sina behov lite oftare nu när magen trycker på så nu är det bara att pallra sig ut igen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0