Hopplöst!

Mår fortfarande kasst fast halsflussen börjar ge sig iaf. Men jag spyr fortfarande. Äter pencillin så jag var och jobbade lite i helgen. Gick inte så bra och imorse tog jag mig knappt upp ur sängen. Inge roligt alls.

Hade tenta idag men den missade jag ju, Tror inte det är så bra att jag är borta så mycket från skolan.
Tur att jag har mina hundar som jag kan mysa med :D
Alice är tjock nu och stånkar och stönar mest hela tiden. Det är ju bara typ 3 veckor kvar innan valpning. Ska bli så jävla spännande!

För övrigt så vill jag ha ett jobb så jag kan hoppa av skolan. Inte så jävla stor chans att nån vill anställa en gravid så det kan jag ju fortsätta drömma om. Så jag får försöka kämpa vidare med skolan tills bebisen kommer i November. Då har jag nått att se fram emot iaf :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0