Trötta dag

Issa och var och hälsade på igår med Harry och Vinna. Han är såååååå himla söt och väldigt lik sin far, Loke.
Efter dom hade varit här for vi till Elins farmor och farfar och åt lite middag. Farmor hade stickat en jätte fin filt till henne.
Det var så kul för dom ville ta kort på Elin när hon låg på filten och då fick dom se henne skratta för första gången. Sen såg hon farfar och hade ett litet samtal med honom.
Vårat lilla charmtroll!! :D

Idag har det varit skola och grejjer så nu är jag helt slut! Vill bara sova men ikväll då jäklar ska jag träna. Var några dagar sen nu och  jag har lyckats gå upp det där kilot som jag hade gått ner :(
Måste ju hinna gå ner lite innan bröllopet så nu ska det bli hårdträning och äta lite bättre. Jag har ändå varit duktig och inte ätit godis och druckigt läsk mer än på lördagar. Men matvanorna måste nog bli bättre, äter inte så mycket och inte alls regelbundet och det är inte bra för min kropp.

Nu ska jag och stene laga middag. Stekt sill blir det och jag hoppas att det blir gott :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0