Nu har jag gjort nånting dumt

Det kom några gäster som var lite hungriga och frågade om nån restaurang. Som vanligt frågar jag vad dom vad dom är ute efter och så rekomenderar jag efter det. Gästerna ville iaf gå till ett litet och mysigt ställe så jag rekomenderade ett ställe som jag tycker har bra mat. Men då stod en utav restaurangägarna till restaurangen som hotellet samarbetar med på sidan av och lyssnade. Så han blev självklart sur för det. Men jag tänker inte på dom som en liten och mysig restaurang och sen så tycker jag inte att dom har så god mat men det säger jag ju självklart inte.
Men nästa gång så ska jag rekomendera deras restaurang först och sen nån annan också.
Ifall jag träffar snubben som är sur så ska jag nog snacka med han tror jag. Om jag vågar förståss, tycker att han är lite läskig och så verkar han som så sur och grinig hela tiden.

Men en annan sak som jag kan skratta lite åt är småglinen som vill komma in och köpa cigg. På nått konstigt vis så har dom alltid "glömt" sitt legg. Haha

Vi har nya dörrar här på statt, det är typ skjutdörrar i glas som öppnar sig automatiskt när det kommer nån. Men dom innre dörrarna är lite sega så det är jätte många som har gått rakt in i dom. Skitkul att se!
Jag är verkligen lättroad ikväll! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0