Morgonpigg???

Ja man kan ju tro att man är det när man vaknar kvart i fem!! Jag kunde inte somna om heller och så väckte jag visst stene också :P Så då hade jag nån att prata med en stund iaf :D
Men sen när jag väl höll på att somna igen så vaknade lillan och ville ha lite mat. När hon väl hade somnat igen så sov jag till klockan tio och då vaknade jag igen och Elin hon sov så sött. Det brukar ju annars vara hon som väcker mig.
Men då tyckte jag att hon hade sovit tillräckligt så då tog jag upp henne och hade lite mysstund med henne. Det är det bästa som finns!

Idag har jag inte heller hunnit träna. Jag har städat, hämtat ved, diskat och tvättat. Ikväll ska jag på fest så då hinner jag inte heller. Jag MÅSTE ta mig tid till att göra det imorgon. Skärpning nu!!!

Pratade med Stenes mamma idag och hon var inte glad. Det är tydligen chaufförer som tar grejer och inte skriver upp det så då har dom ingen aning vart det ska faktureras. Det var nästan så hon tänkte prata med Bengt (stenes pappa, som äger företaget) om att dom skulle söka nya jobb. Kanske lite onödigt då det bara är 2-3 år kvar tills det är dags att gå i pension. Men det var kul att prata med henne iaf, jag gillar mina svärföräldrar :D

Idag har vi pratat om när vi ska flytta till hans föräldrahem. Vi har ju tänkt renovera och göra om en hel del så vi pratade lite om hur vi ville ha det. Men det hela spårade ut litegrann och vi tänkte ha en spiraltrappa från källaren till våran toa/spa. Tror inte att det skulle vara så praktiskt att man måste gå ner i källaren och sen upp för en annan trappa för att komma till toan!
Det är ju ett tag kvar tills vi ska flytta dit så vi kommer nog komma på en mycket bättre lösning :D

Nu är det middag och sen inflyttningsfest hos samantha och hennes kille.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0