Jobba natt

Dom ringde från Dhg tidigare ikväll och ville att jag skulle komma och jobba inatt. Funderade en liten stund tillsammans med Stene. Eftersom han har jobbat idag och ska jobba imorgon så skulle det ju bli lite sömn. Men eftersom vi gillar pengar så blev det så att jag jobbar inatt. Så nu sitter jag här på jobbet och alla ligger och sover just nu.
Jag är väldigt trött redan eftersom jag har varit vaken sen kl 7 i morse. Men nu är det ju bara kvar 7,5 timma av tio!

Har iaf varit och pluggat med Maja idag, men det blir ju en hel del babbel och lite lite plugg. Men vi fick lite gjort iaf.
Sen blev det handla lite och så svängde jag förbi rusta och snodde lite tapetprover. Är ju så himla sugen på att tapetsera eller måla om, fast jag vet att våran hyresvärd inte vill att vi gör det. Men man kan ju få drömma iaf :D
Jag vill också lägga nya golv och bygga om lite. Men det kommer bara vara i mina drömmar som det händer.

Ska nog bege mig till soffan och glo lite på tv innan jag ska plugga (om jag nu orkar det)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0