Besök

Jonas, Anna och Felicia har varit här hela helgen, deas hundar Zappa och Loke var med också. Så det har varit full rulle hela helgen! Hundarna har busat massor och haft skitskoj :D
Flisan var så liten och söt. Jag vågade knappt hålla i henne för hon var så liten, Elin är ju dubbelt så stor!

I går var vi på stan och köpte en massa bebis kläder på rea. Hittade kläder som Elin ska ha på sig på bröllpet och lite annat tjafs. Men jag köpte inte så mycket för Anna hade packat med sig kläder till Elin.
Fast nu har jag väldigt mycket kläder som är väldigt tjejjiga. Jag gillar egentligen inte sånt men jag får väl lov att vänja mig.

Nu är det bara jag och stene hemma för jonas och dom for precis. Det var himla kul att dom var här och det har varit en mysig helg :D Jag har tom lagat mat och det händer inte ofta!

Elin ligger och sover så nu ska jag passa på att mysa lite med stene.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0