Snö i massor

Fan vad det snöar ute! Det har ju inte bara kommit 1cm utan snarare 30. Så ni kan ju gissa hur kul det är att ha hus just nu. Inte särskilt kul alls kan jag säga. Vi har bara skottat så att vi just så pass kan köra in bilen på infarten och sen en liten stig från bilen till dörren. Men jag blev då helt slut av bara det! Man kan ju kanske hoppas att nån snäll granne kommer med traktorn och hjälper oss imorn.

Tentan idag gick hur bra som helst, jag är rätt så säker på att jag har klarat den :D
Resten av dagen har vi spenderat hos Elins farmor där vi även stannade och åt jätte god middag. Eva lagar alltid så god mat och man äter så man tror man ska spricka!

Nu är vi iaf hemma, Elin sover och jag tror jag ska ha lite mysigt med våra hundar. Det är jäkligt synd att dom löser så mycket hår, annars hade dom fått vara i soffan. Men nu är det ju inte så, så då får vi mysa med hundarna på golvet. Hur kul är det då?? Tror faktiskt inte att det kommer att dröjja allt för länge innan hundarna kommer få vara i soffan. Det brukar bli så att vi släpper efter på reglerna efter ett tag, tyvärr. Brukar ångra mig sen men då är det lite försent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0