Kattpiss

Idag städade jag och stene lite hemma. Han fick i uppdrag att rengöra kattlådan, vilket jag såhär i efterhand ångrar.
Han skulle tömma all sand i en påse, som han ställt på toastolen. påsen åker iväg och det far kattsand över hela toan!! Sen när vi stått och skrattat åt han en stund så ska han ta bort kanten (typ ett skvättskydd) som sitter på lådan. Han frågar hur fan man får bort den här? Så gör han lite häftiga rörelser och så tapar han hela lådan (som det fortfarande är kvar piss och sand i) i golvet. Stene blir på dåligt humör och går och lägger sig i sängen en stund för att lugna ner sig. Jag står bara och tittar på och skrattar åt han. Har tagit kort också för att föreviga hur det går till när han ska rensa kattlåda :P
Nu luktar det kattpiss som fan trotts att vi har städat hela toan. Måste nog skrubba den lite mer när jag kommer hem imorgon efter jobbet. Städning är trotts allt inte en av stenes starka sidor.

Sitter just nu på jobbet och läser lite bloggar. Jobbar på boendet i natt så det är jäkligt slappt. Sitter mest framför datorn eller tvn med en kopp kaffe. Ja jag har börjat dricka kaffe också.
Mamma brukar säga att man är inte vuxen föränn man dricker kaffe. Nu har man ju barn och allt så jag tänkte att det är dax att jag iaf låtsas att jag är vuxen.
Tycker faktiskt att kaffe är rätt så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0