Kramfors

Ja jag vet, jag är dålig på att uppdatera... Men det är lite fullt upp just nu så mina ambitioner om att börja om att blogga. varje dag gick inte så bra.
Först kom lillsyrran och hälsade på och sen var det dax att dra ner till Tierp på utställning. (Gick super Alice blev placerad 5:a, 1:a & 3:a *stolt*)
Nu är jag då i Kramfors och hjälper stora syrran lite. Hon har elakartad sköldkörtelcancer och har precis opererat sig. Så nu hoppas vi verkligen att all den där skiten är borta!

Nu passar vi på och myser och så hjälper jag till med att ta hand om hemmet så hennes andra halva hinner med barnen. Lillebror är här också och hjälper till. Dom har nämligen en gård med en massa hundar och hästar som också måste tas hand om. Tur att vi är en stor familj!


Kommentarer
Postat av: signe

Nej, vad tråkigt! Vi får verkligen hoppas att allt ordnar sig för din syster!



Kram

2009-08-31 @ 17:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0