Det kliar i mina fingrar

Jag vill börja blogga igen, jag känner suget och det kliar i mina fingrar. Nu när jag sitter på jobbet så har jag hur mycket tid som helst till att göra det. Men hemma...
Då ska jag ju vara med Elin och en massa annat. Då finns det inte tid, eller snarare ork. Jag är ju som sagt allderless för lat för att ta med mig Elin upp på övervåningen, sätta henne på golvet där så hon får upptäcka o leka, sätta min egen röv på den obekväma data stolen och skriva nånting vettigt.
Jag drömmer om en bärbar dator, trådlöst internet, en soffa & en kopp kaffe. Då skulle jag kunna blogga om en massa ovettiga saker igen.
En lösning måste fiduleras fram, nu kliar det allderless för mycket i mina fingrar!

Kommentarer
Postat av: Eva

Här kommer goda råd från svärmor. Byt ut stolen eller sätt en skön kudde på sitsen. Planera minst 1 timma iveckan när Du ska ha tid för bara Dig. Allting går bara man planerar. Lycka Till

Postat av: Signe

Yeijh! Nytt inlägg OCH ny design!

Hörde rykten om att du har en ny "frisyr" =) Bilder önskas!

2009-08-09 @ 12:22:16
URL: http://theoholmgard.blogg.se/
Postat av: Jennie

Tack svärmor för goda råd. Tror att jag ska byta ut stolen mot en fotölj istället. Mycket skönare!

Jag är ju rätt så dålig på det där med tid för mig själv, men jag ska försöka ordna så jag kanska kan blogga en gång per dag.

Vi ser väl hur det går :)

2009-08-09 @ 21:39:29
URL: http://jenniebrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0