Hittade ett hus

I Hebbersliden av alla ställen så finns det ett jätte fint hus som jag vill ha. Endast 790 000 kr - så om nån vill donera det till oss så är det mycket välkommet :P
Funderar faktiskt på att fara och titta på det, det är visning på torsdag. Tycker det är skitkul att gå på visning! Men jag har inte bestämt mig än. Skulle vara kul att se det i verkligheten, det kanske inte alls är som jag har föreställt mig. Eller så är det ännu finare och då kommer jag bli ledsen för att jag inte kan köpa det. Fast skulle jag köpa alla hus som jag skulle kunna tänka mig att bo i så skulle jag ha ett par stycken nu. Inte för att det säljs så många hus som jag verkligen gillar. Men när man har tittat på hus i 1 1/2 år så är det några stycken som man gillat.

Nu bär det av till BVC för att se hur mycket Elin väger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0