Shopping

Ojojoj vad jag har shoppat! Fick pengar av pappa som skulle gå till en ny kostym som jag ska ha på LIA:n. Men jag tyckte att jag behövde ju en snygg jacka som jag kunde ha till och ett par snygga skor(fast jag köpte fyra) och en massa skjortot.
Jag och Stene bytta julklappar förra veckan. Vi kunde inte hålla oss längre :P Vi hade fixat julklapparna i typ oktober så vi tyckte att nu var det dags att byta. Stene fick en draught master så nu kan han dricka en massa god öl hemma. Jag fick pengarna som jag hade önskat så jag skulle kunna gå och shoppa. Så nu har jag köpt en sele och koppel till Rocco. En tavla som jag tror att jag kommer att bli mörkrädd av och lite småtjafs. Det är så himla skoj att shoppa! Sen att det inte är lika många tusen på kontot är ju inte lika skoj...

Jag hade värsta planen för vad jag skulle göra idag när jag är ledig, men sen ringde dom från mitt jobb och frågade om jag ville jobba inatt. Så nu måste jag försöka sova idag. Men jag ska hämta ut mina skor och så kommer det en VVS are och ska fixa för det läker vatten under diskbänken. Sen måste jag ju gå ut med mina söta vovvsingar och så ska jag elda. Det är lite kallt nu på morgonen faktiskt.

Jag måste plugga till tentan inatt. Jag ska jobba med Hanna och det lär säkert bli en hel del babbel när vi jobbar :) Men jag har tenta på torsdag morgon. På onsdag lär jag inte hinna plugga mycket för då har jag skola efter att jag har jobbat natt och sen lär jag sova tidigt...
Nu ska hundarna få sin morgonpromenad och så ska Rocco få dra in lite ved..

Kommentarer
Postat av: Stefan

Hoppas du hade kul när du handlade. Jag älskar dig såååååååååååååååååååååååååååååååååååååmassor!

Kramar i miljooooner!
pappa

2008-02-10 @ 13:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0