Skönt att jobba

Även fast jag har typ ångest över att jag är borta så mycket från Elin just nu så är det ändå skönt att jobba. Mycket bättre än att gå i skolan! Jag har ju iofs bara jobbat korta pass här på statt. Får se hur det går imorgon när jag har ett 12-timmars pass. Kommer säkert att vara lite tungt, och sen så händer det ju inte särskilt mycket på söndagar och det gör ju inte direkt att tiden går fortare. Men jag har ett vinarbete som jag kan sitta och pyssla med iaf.

Stene ligger hemma och har feber igen. Blir inte klok på att han är sjuk hela tiden. Ska försöka tvinga han att gå till doktorn så dom kanske kan hjälpa han. Han har nu varit sjuk en vecka varje månad i tre år! Sen så smittar han ju mig lite titt som tätt också, fast jag brukar bara bli lite halvdålig. Inte ligga och tro att man ska dö som stene gör. Fast han är ju lite mesig också! :D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0