Orolig sömn

Stackars stene! Jag har vridit och vänt på mig, gnisslat tänder och sparkats hela natten. Jag och Elin har sovit som stockar men stene fick knappt nån blund alls. Fast jag var nog lika trött som han när jag vaknade, har inte haft så bra nattsömn.

Ikväll har vi iaf varit hos lång Oskar och Maggis och sett på hockey. Skellefteå förlorade, fattar inte vad dom håller på med just nu, förlorar jätte mycket. Tycker att det är dax att dom vinner lite mer matcher nu!!

Elin fick iaf se en bild på sin framtida pojkvän. Oskar och Maggis har varit på UL idag och fått veta att det kommer komma en liten pojke kring midsommar :D Ifall oskar får bestämma så ska han heta Clint Hubert Lord Larsson. Maggis var inte riktigt med på det och jag förstår henne :P

Nu är det sömn som gäller för imorn är det skola igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0