Möblerat om

Har möblerat om vardagsrummet idag. Tycker det är så himla kul! Det blev iaf mycket öppnare och ljusare och det behövs i vårat lilla och mörka vardagsrum.
Nu är jag iaf helt slut, men vi måste hämta ved ikväll. Det är -20 ute så det går lite ved nu och vi har slut här inne. Känns lite tungt men vill man inte betala en hög elräkning så får man lov.
Tur att vi är två stycken i huset som kan hjälpas åt.

Har haft nagel/klo klippning för hela familjen idag också. Eller katten har jag inte gjort det på, men då måste man vara två för hon hatar det. Är inte så kul med en katt som sätter ut sina klor och ska försöka springa iväg, aj aj säger jag bara.

Rocco var jätte duktig idag på jakten och drev under en räv. Så då fick Alice rycka ut och försöka få den att komma ut. Men killarna gav upp efter en liten stund för dom tyckte att det var lite för kallt. Nere i svackan hade det varit -27 *brr* Men på andra sidan vägen där dom jagade var det ju "bara" -20.
Jag har då inte ens varit ut genom dörren idag men tyvärr så måste jag det snart :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0