Litet uppehåll

Japp det blev ett litet blogg uppehåll. Min dator har som sagt virus så jag har lämnat in den till skolans datatekniker, han som kan sååå mycket. Så självklart har han inte kunnat fixa datorn så jag har fått låna en från skolan.
Det är skönt att ha en dator igen! Det blir ju som väldigt tomt utan om man är lite beroende utav den :P
Men det är lite dumt att ha den här datorn för vi kan inte fixa så vi kan ha e-legitimation för jag är inte administratör på datorn. Väldigt irriterrande och nu måste vi fara till nån annan och fixa så att vi kan logga in på försäkringskassan så stene får sina pappapengar :D

Stene har varit hemma i nästan två veckor nu. Iofs så har han ju varit sjuk i en utav dom, men det är skönt att ha han hemma lite. Han ska ju vara hemma i en vecka till också då jag går skola men sen får han faktiskt lov att jobba lite igen.

Jag började om skolan i måndas, var bara där halva dan för Elin hade läkarundersökning. Allt var som det skulle och hon väger nu 5955g och är 60cm lång.
Hon har börjat sträcka sig efter saker som hon ser nu också. Det går så fort, helt plötsligt så gör hon det jätte ofta.
Inatt sov hon hela natten i sin egen säng. Hon är så duktig!

Fick tips av Malin om ett ställe som har fina barnkläder så jag och Issa var dit idag för att kolla lite. Men då är det utförsäljning för att dom ska stänga butiken. Rea på allt men inga kläder i hennes storlek fanns kvar, allt var i storlek 56 och det är lite för smått :(

Nu är jag iaf ledig tills på måndag så nu ska jag bara njuta av att vara hemmafru för man saknar sina älsklingar när man är borta hela dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0