Felicia

Ja så heter min brors dotter. Hon föddes den 1 Januari -09, vägde exakt 3000 g och var 47 cm lång. Har sett lite bilder på henne och hon är skitsöt!
Grattis Jonas och Anna till ännu en dotter!!!

Igår kväll träffade jag anna, carro och hilda som skulle ta ett glas vin och snacka lite skit. Det är kul att sitta och snacka gamla minnen med sina vänner :D Snacka gamla fylleminnen och andra tokiga saker som vi gjort tillsammans.
Synd att dom åker hem igen snart, men carro är kvar iaf och det är ju tur.

Mamma och Odd är och hälsar på just nu. Så ikväll har vi ätit supergod mat som stene hade lagat i ungefär 4 timmar! Jag som tycker att det är skit tråkigt att laga mat fattar inte att han orkar stå i köket så länge. Men jag är glad ändå för jag får ju äta maten sen :D
Det är dock inte så bra för mitt nyårslöfte. Men jag jobbar på att jag ska kunna hålla det. Får se till sommaren ifall det funkat eller om jag måste skärpa mig på riktigt.

Elin har för första gången skrattat med ett lite ljud och nästan vänt på sig själv. Hon har ju vänt på sig en gång från mage till rygg men nu var hon på väg åt andra hållet. SÖTELIN!!

Nu är jag så trött att jag inte kan sova. Har försökt en stund men det funkade inte, men det är ju inte större chans att jag somnar om jag sitter här vid datorn. Har ändå inte nå värt att skriva så jag måste nog bege mig till sängen nu.


Kommentarer
Postat av: J

Grattis till brosdottern=)

Elin är söööötast!

2009-01-05 @ 00:12:10
URL: http://johannalundman.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack för gratulationen! =)

2009-01-07 @ 23:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0