Drömmer mycket

Ja inatt har jag igen drömt att jag ser spöken, andar eller vad man nu ska kalla dom. Jag drömmer iaf att jag ser människor som inte finns, dom är döda och kommer tillbaka till mig. Jag får panik och är livrädd, vill inte veta vad dom vill. Ber dom att gå sin väg och låta mig vara ifred men dom gör inte riktigt det, dom kommer tillbaka hela tiden. När jag vaknar har jag alltid en stor obehagskänsla i kroppen som inte vill släppa riktigt.
Men inatt så väckte stene mig för jag pratade i sömnen och han hörde på min röst att jag var rädd. Så han fick lägga sig och hålla om mig så jag kunde somna igen.

Elin har iaf sovit hela natten igen. Sköööönt! :D
Nu är Stene och Rocco ute och jagar så jag Elin och Alice ska ha en mys morgon.

Kommentarer
Postat av: Zandra

Fy, det låter inte roligt=(

jag har haft perioder av sånna drömmar med och de förföljer ju en hela dagen det där obehaget!

2009-01-16 @ 15:00:12
URL: http://zockervadd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0