Äntligen hemma

Har vart i skolan idag och jag var så trött jag trodde att jag skulle somna. Orkade inte alls koncentrera mig eller engagera mig i skolarbetet idag.
Men nu är jag iaf hemma och ska ta hand om Elin som just nu ligger och sover. Så jag ska väl passa på att vila lite jag också så jag kanske får lite energi och kanske städa här hemma. Det ser hemskt ut hos oss just nu. Tur att ingen ska komma och hälsa på idag :D

Sen måste jag göra skolarbeten och plugga till tentan som jag har imorgon. Känner verkligen att jag måste vara hemma mer med Elin. Men nu är det bara en vecka kvar med lektioner sen har jag inga lektioner fram tills jag börjar praktiken i Mars. Längtar faktiskt till att få vara hemma och det är inte ofta som jag gör det :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0